Uncategorized

Leapsa


Translate this article
Send to a friendShare on Facebook

Mulţumesc Simona pentru leapşă! M-am distrat răspunzând la toate întrebările.
Books by Adrian Lupsa powered by BlueMouse
1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Mult mai puţin decât am. Aproximativ 15-16 ani. Mai ales că mi s-a mai spus chestia asta.

2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Să nu încerci. Pentru că oricum dacă nu încerci garantat eşuezi şi iarăşi nu e bine.

3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Din păcate nu alegem noi ce avem de făcut. Multe dintre lucruri ni se impun şi noi trebuie să ne adaptăm ca să putem supravieţui. Însă oricând putem îmbina aceste lucruri cu plăcutul încât să menţinem un echilibru.

4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Evident. Uneori vorbesc  prea mult şi la sfârşitul zilei când trag linie observ că nu am realizat prea multe. Cum spune şi proverbul : “Vorba lungă, sărăcia omului”.

5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Destul de bogat. Cât să mai împart şi cu restul.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Am observat că oamenii din ziua de astăzi nu prea mai ştiu să comunice. Toată ziua pe Facebook şi pe reţele sociale şi nu mai ştiu să interacţioneze. Mi-ar plăcea să fie mai deschişi unii cu ceilalţi şi să se ajute mai mult.

7. Faci ceea ce ai  visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Câte puţin din amândouă.

8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Bineînţeles că viaţa mea ar fi diferită. Probabil acum aş fi fost însurat şi aş fi avut şi copii. (^▽^)

9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
De obicei pun accentul pe detalii, deci încerc să fac lucrurile cât de cât cum trebuie. Ordinea în care o fac e în funcţie de cât de important este acel lucru pentru mine.

10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Viaţa este plină de bucurie şi de tristeţe, dar tu trebuie să găseşti un echilibru între cele două.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Eu nu sunt un geniu, dar totuşi pot resimţi stresul în anumite perioade. Garantat aş alege să fiu un prost fericit, fără griji.

12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Mi-a luat ceva timp până să înţeleg întrebarea, dar răspunsul este evident. Îmi plac amintirile mele, bune sau rele, ele fac parte din experienţa mea de viaţă şi m-au ajutat să devin cine sunt eu astăzi. Nu-mi doresc să uit acele informaţii despre copilăria mea, despre părinţii mei, despre prietenii mei.

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
Atunci când eşti înconjurat de oameni care ţin la tine şi le pasă de tine, nu ai cum să fii nefericit. Furia şi stările de supărare se ivesc în viaţa oricui din când în când, dar nu trebuie să le faci loc în viaţa ta şi vor dispărea cu timpul.

14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Îmi amintesc cu mare drag zilele de Crăciun când se aduna toată familia la un loc şi mama făcea friptură de pui la cuptor şi cozonaci. Probabil nu o să uit niciodată mirosul acela minunat de condimente care inunda întreaga casă.

15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Nu aş renunţa, ci din contră, aş investi acei bani în ceea ce fac acum şi    mi-aş dezvolta propria afacere.

16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Nu îmi amintesc. Probabil fac asta fără să-mi dau seama.

17. Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Acum câteva zile când am alergat după autobuz.

18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Eu am foarte multe idei şi planuri, însă inamicul meu principal este timpul. Trece prea repede. Probabil acea carte care aşteaptă să fie terminată, şi cine ştie, poate şi publicată.

19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Printre altele mă ocup cu webdesign şi în anturajul meu am întâlnit doar câteva persoane care se descurcă cam la fel de bine ca şi mine. Deci bănuiesc că acesta este punctul meu forte.

3 thoughts on “Leapsa

Leave a Reply

